Despre FinZoom.ro ca Brand

Despre FinZoom.ro ca Brand


FinZoom.ro a fost inca de la inceput dedicat informarii responsabile a consumatorului. Principiul de baza al strategiei FinZoom.ro este ca educarea consumatorului va creste numarul clientilor.


Cu siguranta un client care semneaza in cunostinta de cauza va dovedi un comportament responsabil fata de banca pe care a ales-o si obligatiile contractuale pe care si le-a asumat. Increderea astfel castigata il va transforma intr-un client deschis tuturor produselor si oportunitatilor oferite de acea banca. Reversul este de asemenea o certitudine.


 


Prioritatea FinZoom.ro pentru primii sai 2 ani de existenta in Romania a fost dezvoltarea functionalitatilor si informatiilor furnizate vizitatorilor interesati de achizitia produselor financiare. Acest fapt ne-a pozitionat pe un plan diferit fata de alte site-uri “financiare”.


 


De asemenea, am pus la dispozitia reprezentantilor media fara limite si conditii (zilnic, saptamanal si lunar) materiale educative, analize comparate si studii caz pentru a fi siguri ca toti consumatorii de produse financiare vor avea la dispozitie datele necesare pentru a face cea mai buna alegere in cunostinta de cauza. Astfel, prin transparenta si educatie financiara am reusit sa atragem noi categorii de consumatori catre institutiile bancare si nebancare din Romania.


 


Sectiunile si instrumentele de cautare/filtrare au menirea de a-l informa responsabil pe consumator si de a raspunde nevoilor sale in timp real, lasandu-i initiativa de a consulta calculatoarele online sau de a lua legatura cu echipa de consultanti FinZoom.


 


Abordam direct si pragmatic educatia consumatorului de produse financiare prin sectiuni dedicate ca:


Ø      Intreaba Expertul


Ø      Intrebari Frecvente


Ø      Articole


Ø      Indexul DAE pentru Creditele cu Ipoteca


Ø      Analize Financiare Lunare


Ø      Dictionar Financiar


Ø      Stiri Financiare


Ø      Promotii Financiare


 


Mai mult decat atat, am implementat noi criterii de cautare si filtrare a produselor financiare / informatiei pe care le-am observat in timp a fi cele mai frecvente intrebari suplimentare in activitatea de consultanta financiara FinZoom.


 


FinZoom.ro este singurul site... De ce? Pentru ca este singurul site:


Ø      bilingv (romana si engleza impreuna cu optiuni de filtrare a produselor disponibile pentru cetatenii straini din Romania)


Ø      de analiza, aplicatii online si consultanta financiara gratuita (online si offline)


Ø      care se bazeaza pe costurile / profiturile reale ale produselor financiare


Ø      prezentand toate detaliile fiecarei oferte in parte


Ø      DAE si +90 parametrii de comparatie pentru fiecare dintre cele +1500 credite, leasing, carduri de credit, depozite, fonduri de pensii etc., care includ toate bancile si institutiile financiare nebancare din Romania


 


FinZoom.ro incurajeaza consumatorii sa se informeze cu privire la intreaga oferta financiara disponibila pe piata din Romania inainte de a lua o decizie. Prin activitatea FinZoom.ro in Romania construim trepte catre un mediu financiar transparent si puternic concurential care va avantaja de fiecare data consumatorii prin produse competitive, conditii mai bune si costuri mai reduse.


 


FinZoom.ro isi dedica timpul formarii unui segment de consumatori “100% pusi in tema” prin activitatea redactionala care deserveste o retea media de +60 parteneri constanti (online si offline) cu sfaturi, articole si analize financiare practice si cuprinzatoare pentru consumatori. Astfel clientii care studiaza FinZoom.ro isi cunosc pe deplin conditiile, drepturile si responsabilitatile.